سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی امنیت قفل هوشمند در مقایسه با قفل های کلیدی قدیمی

مشخصا این روزها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف ، این تکنولوژی مدرن به دنیای قفل ها هم راه پیدا کرد و به این شکل قفل هوشمند به بازار عرضه شد . مشخصا همه ما از دردسرهای قفل های کلیدی و عدم امنیت آنها در این روزها که هر سارقی شاه کلید دارد و یا به راحتی با ابزارهای خاصی می تواند قفل کلیدی را باز کند اطلاع داریم و قعا همگی دوست داریم در محلی زندگی کنیم یا کار کنیم که مطمئن باشیم امنیت بالایی دارد و خطری ما را تهدید نمی کند .

مقایسه امنیت قفل هوشمند با قفل کلیدی قدیمی

امنیت بسیار بالا و غیر قابل نفوذ بودن قفل هوشمند

مشخصا یکی از مزایای قفل هوشمند امنیت بالای آنها نسبت به قفل کلیدی است . در قفل های هوشمند همانطور که می دانیم راه ورود می تواند از طریق رمز ، اثر انگشت ، تشخیص چهره و کارت باشد که قطعا همه این موارد بسیار امن و دقیق هستند و اجازه ورود به افراد غیر مجاز را نمی دهند . و گاهی در قفل های هوشمند برای افزایش امنیت قفل این راه های دسترسی با هم ترکیب می شوند مثلا ترکیب رمز + اثر انگشت یا کارت + رمز + اثر انگشت .

سیستم های امنیتی قفل هوشمند

سیستم امنیتی ضد شوک

در قفل الکترونیکی قدیمی تر سارقین می توانستند با اعمال ولتاژهای غیر مجاز می توانستند قفل را غیر فعال کنند و به داخل نفوذ کنند . اما در قفل هوشمند جدید تر سیستم ضد شوک این راه ورود را هم سد میکند و با اعمال ولتاژ چند دقیقه قفل را غیر فعال میکند تا امکان ورود و خروج نباشد .

منیع:

https://ddlock.net/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/