سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع قفل های هتلی و کارتی

در این مقاله به طور مختصر انواع و اقسام قفل های هتل ، مزایا و مضرات استفاده از انواع قفل های کارتی و  هتلی سایر نکات در مورد قفل های هتل که به طور قطع باید در نظر بگیرید ، می خواند.

 

قفل هوشمند در خدمات هتلدارای

  • نصب قفل کارتی برای هتلداران یک سیستم مدیریت امنیت است. این قفل ها شیک و مدرن ، علاوه بر مزایای زیر ، مجتمع یک هتل را به همراه دارند.
  • قفل های هوشمند امکان دریافت گزارش از مسافران و کارکنان هتل را به اتاق ها می دهد.
  • زمان تمیز کردن خدمتکارها در اتاقهای هتل کنترل می شود.

مزایای استفاده از قفل کارتی در خانه و محل کار

این قفل ها در صورتی که به اتوماسیون خانه هوشمند متصل شوند میتوانند مشکلاتی که در خانه اتفاق افتاده را از طریق اپلیکیشن موبایل ی گزارش دهند.
در صورت بروز مشکلات، باید هرچه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنید. اگر قفل های سنتی و کلیدی روی درب یا خانه خود نصب کرده باشید ، دردسرهای زیادی را متحمل خواهید شد. و خیلی دیر از مشکلات آگاهی پیدا خواهید کرد.
داشتن یک قفل هوشمند یا قفلی که از کارت استفاده میکند کافی است که فقط یک خویشاوند را در هنگام خاموش کردن تلفن از آن مطلع کنید تا به درب برسد و شما از راه دور درب را باز کنید تا مشکل را برطرف کنید.

 

کارت های RFID بدون تماس

  • امروزه هتلداران بیشتر احتمال دارد قفل کارت بدون کلید یا RFID را انتخاب و خریداری کنند. دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد.
  • کارتهای RFID جایگزین مناسبی برای کلیدها و یا کارت های تماسی هستند.
  • از آنجا که آنها برای کنترل دسترسی از امواج رادیویی استفاده می کنند ، نیازی به تماس مستقیم با قفل ندارند. به همین دلیل استفاده از آنها در مقایسه با کارتهای تماسی و کلید راحت تر است.
  • این نوع قفل ها به دلیل عدم امکان کپی کارت در قفل هتل RFID بسیار ایمن هستند.

مبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/