سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین دلایل هوشمند سازی و افزایش امنیت مشاغل

بودجه برای بخش امنیت تجاری و قفل الکترونیکی برای امنیت فیزیکی شما چیز بسیار مهمی است. با این حال ، بسیاری از مشاغل تجاری اغلب از اهمیت بودجه امنیتی و مزایایی که بودجه ریزی برای شرکت خود به همراه دارد ، غافل هستند.

داشتن چیزی به نام بودجه امنیتی به شما امکان می دهد تا به راحتی در بحران عواقب منفی سرقت در مشاغل حرکت کرده و به حالت عادی برگردید. البته بیشتر شرکت ها تمایل دارند که پول خود را صرف چیزهای بسیار قدیمی کنند و مسئله امنیتی اغلب از دیدگاه آنها پنهان است.

عوامل امنیتی که باید در بودجه امنیتی خود در نظر بگیرید عبارتند از:

امنیت فیزیکی

در حالت ایده آل ، هر نوع بودجه امنیتی که توسط یک شرکت اعمال می شود ، باید امنیت جسمی و تهدیدات امنیتی جسمی را که سازمان ها به عنوان یک عامل امنیتی با آن روبرو هستند ، در نظر بگیرند. امنیت برای همه لایه ها است ، به این معنی که هرگز برای همه تهدیدهایی که ممکن است با آنها روبرو شوید ، راه حلی وجود ندارد.

برای دستیابی به بهترین سطح ممکن امنیتی ، شرکتها باید اقدامات امنیتی جسمی را با اقدامات امنیتی سایبر تلفیق کنند. نمونه هایی از اقدامات امنیتی بدنی شامل استفاده از سیستم های کنترل دسترسی ، دستگاه های نظارتی یکپارچه ، قفل های تجاری برای همه املاک و مستغلات و موارد دیگر. با به کارگیری قفل الکترونیکی در محل کار و فعالیت خود میتوانید امنیت درب های ورودی ساختمان را تامین نمایید.

امنیت هوش تجاری

دلیل مهم دیگر این که یک کسب و کار به بودجه امنیتی احتیاج دارد ، به دلیل گزینه های موجود در جدول هنگام گسترش و به روزرسانی پروتکل های امنیتی شما است. آگاهی از این واقعیت که اقدامات امنیتی از تغییر در امان نیستند ، ضروری است ، زیرا آنها اغلب به تعمیر و نگهداری و یا به روزرسانی در مدت زمان مشخص نیاز دارند.

با بودجه امنیتی ، مشاغل می توانند وجوهی را اختصاص دهند که به آنها اجازه می دهد پروتکل های امنیتی خود را بدون تقصیر حفظ ، جایگزین یا به روز کنند. اگر یک تجارت کوچک نیاز به تعویض برخی قفل ها به قفل دیجیتال داشته باشد ، داشتن بودجه امنیتی می تواند به پاسخگویی به برخی از سؤال های چالش برانگیز که باید مورد توجه قرار گیرد ، کمک کند.

این امر به فرایندی منجر می شود که در صورت عدم موفقیت پروتکل خاص یا هنگامی که نیاز به تغییر چیزی برای مقابله با تهدیدات جدید وجود دارد ، هیچ نقض امنیتی باقی نخواهد ماند. از بسیاری جهات ، انجام این کار مانند استفاده از پول نقد برای بودجه های امنیتی است. همه به روزرسانی ها لزوماً فوری نیستند ، اما در صورت وجود باید آنها را پیاده سازی کنند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/