سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید از قفل های بدون کلید روی درب ها استفاده کنیم؟

به این دلیل که نگرانی های زیادی در زمینه ساخت امنیت خانه ها و ادارات وجود دارد بیشتر افراد ترجیح میدهند که از روشی برای حفاظت از درب هایشان استفاده کنند که امنیت بالایی داشته باشد و از قفل هوشمند استفاده کنند تا بتوانند آسودگی خاطرشان را فراهم نماید.

قفل های بدون کلید دقیقا محصولات امنیتی ای هستند که میتوانند این خواسته ها را برآورده سازند، دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از این قفل ها را توجیح میکند، برای درک بهتر این موضوع چند دلیل برای استفاده از این قفل ها را بررسی میکنیم.

-دیگر نیازی به حمل کلید های دردسر ساز ندارید پس اگر از حمل کلیدهای دردسر ساز خسته شده اید این قفل ها گزینه های مناسبی برای شما هستند و دیگر نیاز نیست که کلیدهای حجیم را باخود حمل نمایید. قفل ها به شیوه ای طراحی شده اند که از کلیدهای مجازی یا کلید بیومتریک استفاده کنند که هیچ مکان فیزیکی ای را اشغال نمیکند.

-وجود گزینه های متعدد برای باز و بسته کردن درب ها و مواردی نظیر قفل هوشمند درب ، قفل اثر انگشتی و قفل رمزی که در مقایسه با کلید های مکانیکی امنیت خیلی بالاتری دارند.

-ویژگی های امنیت فوق العاده، ویژگی های امنیتی فوق العاده مانند ضد سرقت، صد حریق و یا قفل کودک باعث شده است که کاربران زیادی تمایل به استفاده از قفل الکترونیکی و قفل هوشمند از خود نشان دهند و خیال شما از بابت امنیت خانه راحت خواهد شد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af/