سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباهات رایج در طراحی هتل ها

ساخت هتل و طراحی آنها دارای اصول استاندارد هایی است که بر اساس کمیت هایی مانند مساحت زمین، درجه کیفی و .. متفاوت هستند اما گاهی افراد در طراحی هتل ها اشتباهاتی را مرتکب میشوند که به هتل ضربه میزند، در ادامه این نوشته به قفل های کارتی قابل نصب بر درب هتل ها نیز میپردازیم.

اشتباه در طراحی پلان هتل

در طراحی برخی هتل ها اشتباهاتی در طراحی انجام میشود که باعث میشود مسافران کمتری به آنها مراجعه نمایند. به عنوان مثال یکی از این اشتباهات توجه به فضای بیرونی هتل بجای فضای داخلی است، این مورد میتواند نظر مشتریانی که به تازگی قصد مراجعه به هتل شما را دارند را جلب کند اما در دارز مدت و جذب مشتری تاثیر گذار نخواهشدد بود.

توجه نداشتن به امنیت هتل

اگر اتاق های هتل به خوبی محافظت نشوند زمانی که مسافران اتاق را ترک میکنند، باید نگران سرقت وسایل خود باشند برای جلوگیری از این مورد میتوانید در روی درب هتلها از مواردی مانند قفل کارتی و قفل الکترونیکی استفاده کنید.

توجه نکردن به امنیت هتل ها میتواند باعث شود که مشتریانی که در آنها حضور دارند احساس امنیت و ارامش را تجربه نکنند، مثلا اگر مسافران قرار باشد در هر لحظه از اقامتشان در هتل نگران حریم خصوصی و اموالشان باشند، تجربه خوشایندی از اقامت در هتل نخواهند داشت.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/