سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه قفل الکترونیکی با قفل معمولی

مزایای قفل های الکترونیکی (دیجیتال یا برقی) دقیقاً مطابق با معایب قفل های معمولی است! یعنی هرچه عیب قفل های سنتی باشد ، همان مزایای یک قفل الکترونیکی است.

برای خرید قفل های الکترونیکی کلیک کنید
این قفل ها میتوانند که سبک زندگی ما را تغییر دهند و ما را به دوران دیجیتالی شدن بدون کلید سوق می دهند. اما طیف گسترده ای از مزایای این قفل ها باعث شده است تا این فناوری جدید محبوب تر از گذشته باشد.

فراهم کردن سطح امنیتی بالاتر

عملکرد امنیتی پیشرفته یکی از مهمترین مزایای قفل های الکترونیکی است. این قفل ها از مواد بادوام بوده و عمدتاً از آلیاژ آلومینیوم تحت یک سیستم کنترل و اطمینان از کیفیت بسیار دقیق ساخته شده اند و باعث می شود که در برابر شدیدترین ضربه ها بسیار مقاوم باشند.

همه این قغل ها دارای زنگ هشدار امنیتی هستند؛ وقتی درب باز می شود و یا قفل خراب می شود یا فشار خیلی زیادی به آن وارد میشود صدای زنگ هشدار به صدا در می آید. این قفل ها همچنین به طور خودکار به عنوان یک اقدام امنیتی ثانویه برای جلوگیری از ورود غیرقانونی، پس از 5 دقیقه یا هر زمان دیگری که توسط شما قابل تنظیم شدن است به صورت اتوماتیک قفل میشوند.

ممکن است شما در محل کار تان موارد با ارزش و قطعات گران قیمت و همچنین اسناد محرمانه نگهداری نمایید که باید تا حد امکان ایمن نگه داشته شوند. نصب قفل های الکترونیکی روی درب های ورودی شرکت و یا اتاق های مهم در آن یک راه برای اطمینان از این است که هیچ کس نمی تواند بدون کد و رمز عبور به تجهیزات شما دسترسی پیدا کند.

اما میتوان گفت که بهترین مزیت این قفل ها این است که می توان رمز عبورشان در هر زمان تغییر داد.
در هر لحظه ای که احساس کنید کسی رمز قفلتان را بدست آورده است و ممکن است امنیت خانه یا محل کارتان به خطر بیوفتد میتوانید این رمز را به سادگی با استفاده از نرم افزار کنترل کننده تغییر دهید. حتی برخی از این قفل ها دارای رمز عبور یک بار مصرف هم هستند.

در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.

از دیگر مزایای قفل های دیجیتال نسبت به قفل های مکانیکی ، صرفه جویی در هزینه و زمان است.
شاید برایتان عجیب باشد و بگویید قیمت این قفل ها گران تر از قفل های معمولی است. اما زمانی که از این قفل ها استفاده میکنید اگر کلیدهای قدیمی را گم کنید ، دیگر نیازی به ساختن کلیدهای جدید ندارید. و اگر کلیدهایتان را فراموش کردید نیازی نیست که قفل های جدیدی خریداری نمایید. و همچنین کاهش اختمال سرقت و محافظت از اشیا گرانباهایی که دارید.