سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا هوشمند سازی هتل ها

همیشه هتل‌ها مکان های راحتی برای اقامت بوده اند. در این روز ها که همه به دنبال استفاده از تکنولوژی های هوشمند و قفل های هوشمند در هتل های خود هستند، استفاده از تکنولوژی های قدیمی باعث میشود که از رقبای خود عقب بمانید.تکنولوژی جدیدی که این روز ها هتل های بزرگ و پر رفت و آمد از آن استفاده میکنند تکنولوژی هوشمند سازی است.

با خرید قفل های هوشمند دیگر نگران امنیت هتل و ... خود نباشید.

امروزه که همه افراد گوشی های هوشمند دارند،در اولین ورود به هر مکانی به دنبال اینترنت پر سرعت و شارژ کردن آن هستند. فراهم کردن امکانات رفاهی در هتل ها به معنی کسب رضایت مشتریان است. و این یعنی مسافران بیشتر.

در این حالت نیازی نیست که نگران این باشید که مهمانداران بدون اجازه وارد اتاق شما شوند و یا شخصی وسایل موجود در اتاق را جابه جا کند.

سیستم هوشمند سازی در هتل ها باعث میشود که زمانی که مسافر وارد اتاق میشود، ورودش شناسایی شده و چراغ های هتل روشن شوند. و به محض خروج از اتاق چراغ ها خاموش شوند.

علاوه بر نصب قفل های هوشمند و سیستم های روشنایی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی اتاق ها هم باید هوشمند باشد و دمای مناسب مهمانان را تامین کند.

ویژگی منحصر به فرد این اتاق های هوشمند این است که مسافران میتوانند با تنها در دست داشتن یک تلفن همراه که به سیستم اتاق ها متصل شده است، امکانات را کنترل کنند.

حتی دوربین های اتاق هم به تلفن همراه مسافران متصل میشوند! و هر زمان که او بخواهد میتواند از آنها استفاده کند.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7/