سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با روش های تشخیص هویت در قفل هوشمند آشنا شوید

قفل هوشمند درب علاوه بر سطح امنیتی بالاتر از قفل‌های مکانیکی معمولی با ارائه طیف وسیعی از جایگزین‌ها و امکانات، مطمئنا مورد علاقه همه افراد خواهند بود. قفل‌های هوشمند سبک زندگی ما را تغییر می‌دهند و در زندگی مدرن امروزی ما را به عصر قفل‌های بدون کلید هدایت می‌کنند. در ادامه سعی خواهیم کرد تا شما را با تعدادی از ویژگی های قفل های هوشمند آشنا کنیم

روش‌های تشخیص هویت در قفل هوشمند

در گذشته فقط یک روش برای تایید هویت بازکننده قفل‌ در وجود داشت و آن داشتن یک نسخه‌ از کلید مکانیکی بود. اما خیلی وقت ها کلید‌ها معمولا گم یا با هم قاطی می‌شدند و یا در اثر فراموشی در خانه جا می‌مانند.

این ها بیشتر وقتی آزار دهنده می‌شد که شما با دستان پر، یا خستگی زیاد، پشت در خانه خودتان باید منتظر می نشستید، اما قفل‌های هوشمند در روش‌های تایید هویت زیادی را برای باز کردن در به شما ارائه می‌کنند تا شما بتوانید از بین روشهای متفاوت، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این روش‌ها مطابق با نیازهای شخصی شما انتخاب می‌شوند و با این کار، شما آرامش خاطر کامل از این بابت خواهید داشت.

قفل کارتی هوشمند 

بعضی از قفل‌های بدون کلید برای تایید هویت یک رمز امنیتی را اسکن می‌کنند (این کار معمولا با نزدیک کردن کارت به اسکنر انجام می‌شود). این کارت ها آن قدری کوچک هستند تا در کیف پول جا شوند یا اینکه به صورت یک کارت در اختیار شما قرار می‌گیرند.

قفل هوشمند رمزدار

قفل‌های هوشمند از یک کد عددی برای تایید هویت استفاده می‌کنند. عموما به این نوع قفل ها «قفل‌های‌ دیجیتال صفحه کلید دار» می‌گویند. قفل‌ الکترونیکی هوشمند معمولا طول‌های ترکیبی بین 4 تا 12 رقم را قبول می‌کنند و کاربران برای دسترسی به آن نیازی به هیچگونه کلید فیزیکی‌ ندارند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%d9%87%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/