سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امنیت خانه : 4 راه حل ساده برای ایمن نگه داشتن خانه در برابر سار

متاسفانه راه های ورود غیر مجاز به خانه نگرانی مشترک بسیاری از خانواده ها است . با توجه به آمارهای بالای سرقت از منازل ، امنیت خانه در برابر سارقین امری ضروری است و همه می خواهیم خیالمان از امنیت محل زندگی مان در برابر بسیاری از مزاحمت ها راحت باشد .

در این مقاله قصد نداریم به بررسی ارزش اموال و ضرورت امن نگه داشتن آن ها بپردازیم بلکه آن چه مهم است تاثیرات فیزیولوژیکی است که در نتیجه از دست دادن این اموال متحمل خواهید شد .

وقتی خانه ای می خرید لازم است برای نگهداری آن هزینه کنید . چه خانه و چه آپارتمان ، در وهله اول نگرانی شما فراهم ساختن محیطی امن برای خانواده است . با اینکه سرقت از منازل در سراسر کشور رخ می دهد اما در برخی مناطق نرخ سرقت بالاتر است .

راه حل ایمن نگه داشتن خانه در برابر سارقین چیست ؟

در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که در ایمن نگه داشتن خانه در برابر سارقین به شما کمک می کند ؛ منزل مسکونی یا محیط کار ؛ مجتمع تجاری یا اداری . برای هر یک از این محیط ها لازم است تدابیری برای ایمنی بیشتر اندیشیده شود .

از شر قفل های قدیمی و نا امن خلاص شوید

حتما می دانید که بسیاری از قفل های قدیمی را می توان با یک ابزار نوک تیز یا گیره مو باز کرد . حتی در سایت هایی مانند یوتیوب هم ویدیوهای زیادی است که نحوه باز کردن این قفل ها را آموزش می دهد.

یک قفل نا امن راه حل ساده و راحت سارقین برای ورود به منزل است . اما خبر خوب آن است که قفل دیجیتال به آخرین تکنولوژی ها مجهز شده است تا خانه هایی امن تر و هوشمند داشته باشیم . سازندگان قفل های دیجیتال در طراحی این قفل ها از تکنولوژی های روز دنیا از جمله RFID ، بلوتوث ، سیستم بیومتریک مانند اثر انگشت و صفحه کلید بهره برده اند .

با قفل های مجهز به سیستم شناسایی فرکانس رادیویی می توانید برای باز کردن درب منزل ، محل کار و هتل از کارت استفاده نمایید و اگر تکنولوژی روز دنیا در قفل دیجیتال را با آغوشی باز بپذیرید دیگر لازم نیست قفل الکترونیکی را با کلید باز کنید . RFID این امکان را به شما می دهد که با کارت یا کد امنیتی وارد منزل شوید و دیگر کلیدتان را با خود حمل نکنید .

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86-%d9%86%da%af%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b1%d9%82%db%8c%d9%86/