سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه هوشمند

به کارگیری خانه هوشمند میتواند مزایای زیادی داشته باشد، اما مهمترین مزیت آنها این است که میتوانید آنها را بدون زحمت زیاد به راحتی کنترل کنید و کارهایی مثل تهویه، روشنایی و… را با راحتی بیشتری انجام دهید.

حتی تکنولوژی های جدید از خصوصیات ماشین لرنینگ هم استفاده میکنند، این خصوصیت به این معنا است که تجهیزات قابلیت یادگیری دارند و میتوانند کارهایی را که شما انجام می دهید را الگوبرداری کرده و انجام دهند. همچنین میتوانید با زمانبندی کردن آنها، کارهایتان را به این تجهیزات واگذار نمایید.

مثلا زمانی که از ترموستات هوشمند استفاده میکنید، دمای خانه به صورت هوشمند روی دمای مطلوب تنظیم میشود. و همین میتواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی باشد.

میتوانید تجهیزات و گجت های هوشمندتان را زمانبندی کنید تا کارها را در همان زمانی که میخواهید انجام دهند، مثلا دستگاه چای ساز در زمان معینی روشن شود یا پیش از ورودتان به خانه، سیستم سرمایشی روشن شود.

برخی از گجت های هوشمند خانه

روشنایی هوشمند

در خانه های هوشمند این سیستم به صورت خودکار روشن و خاموش شدن چراغ های خانه را کنترل میکند، و با توجه به اینکه دارای ریموت کنترل است، برای کنترل کردن آن میتوانید به راحتی با ریموت آن و یا حتی با گوشی هوشمندتان چراغ ها را روشن و خاموش نمایید.

قفل هوشمند

این قفل های هوشمند تفاوت های کلیدی ای با قفل های معمولی دارند، و برای باز و بسته کردن آنها نیازی به استفاده از کلید نیست به همین دلیل به آنها قفل های بدون کلید هم میگویند، از انواع این قفل های میتوان به قفل رمزی، قفل  کارتی و قفل اثرانگشتی اشاره داشت. لازم به ذکر است که این قفل ها امنیت چندین برابر قفل های معمولی دارند.

اگر شما هم دوست دارید که از این تکنولوژی های هوشمند در خانه هایتان استفاده کنید، تنها کافی است که با شماره های شرکت نوآوران هوشمند تماس بگیرید.