سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از قفل ها و کلیدهای درب منزلتان خسته شدهاید؟

قفل‌های دیجیتال  به شما این امکان را می‌دهند که با کمترین فشار و دردسر بازشان کنید. این کار می‌تواند به سادگی یک لمس با سرانگشتتان باشد و آنوقت در برایتان باز شده است! ضمن اینکه کلید همیشه همراه شماست؛ در چشم‌ها، سرانگشتان یا کف دستتان.

فرض کنید خسته و کوفته از محل کارتان به خانه برگشته‌اید و دستتان هم پر است. کسی هم در خانه نیست که در را برایتان باز کند. درک می‌کنم! یکی از بزرگ‌ترین عذاب‌ها این است

چرا قفل دیجیتال؟

امروزه قفل های دیجیتال هوشمند زندگی افراد را بسیار راحت و دلپذیر کرده‌اند. سهولت استفاده از آن‌ها، امکانات وسیعی که دراختیار کاربران قرار می‌دهند و جذابیت‌های بصری آن‌ها باعث شده‌ است که این گجت‌ها جای خودشان را در دل کاربران باز کنند.

از مزایای استفاده از قفل دیجیتال چه می‌دانید؟

قفل‌های دیجیتال یکی از مهم‌ترین و درعین حال پرکاربردترین ابزار درمیان گجت‌های الکترونیک هستند که توانسته‌اند جای خود را درمیان مشتریان باز کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل کاربران برای استفاده از قفل‌های هوشمند، سهولت استفاده از آن‌ها در کنار امنیت کم‌نظیرشان است.

قفل‌های دیجیتال برای باشگاه‌های مدرن بسیار مناسب هستند. هنگامی که به باشگاه می‌روید نیازی نیست دنبال کارت عضویت خود بگردید و تنها با قرار دادن اثر انگشت خود (قفل دیجیتال اثر انگشتی) بر روی دستگاه می‌توانید وارد باشگاه شوید.

وقتی که وارد باشگاه شدید هم نیازی نیست نگران وسایل ارزشمند خود باشید و به راحتی آن‌ها را درون کمد مخصوص و مجهز به قفل دیجیتال قرار می‌دهید و بدون نگرانی به ورزش کردن می‌پردازید. این قفل‌های کمدی در انواع مختلفی وجود دارند و با استفاده از دستبندهای آهنربایی، رمز عددی و یا کارت باز و بسته می‌شوند.

منبع:

https://ddlock.net/%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87/