سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهایی از جا گذاشتن کلید پشت درب

جا ماندن کلید پشت درب یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی است و افراد ممکن است به دلایلی فراموش کنند کلید را از پشت درب بردارند. اما تکنولوژی همیشه برای اشتباهات انسانی راه‌حل‌های مفیدی دارد که یکی از آن‌ها قفل دیجیتال است. کسانی که در آپارتمان یا خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنند، یا به دنبال یک قفل همه فن حریف برای محیط کاری خود هستند، قفل دیجیتال یک انتخاب فوق‌العاده است.

 قفل دیجیتال، بهترین راه حل

قفل‌های دیجیتالیکی از مهم‌ترین و درعین حال پرکاربردترین ابزار درمیان گجت‌های الکترونیک هستند که توانسته‌اند جای خود را درمیان مشتریان باز کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل کاربران برای استفاده از قفل‌های هوشمند، سهولت استفاده از آن‌ها در کنار امنیت کم‌نظیرشان است. با ما همراه باشید تا با فواید قفل‌ دیجیتال آشنا شوید.

 

کاهش ورودهای غیرقانونی به مؤسسات و سازمانها

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای جلوگیری از ورودهای غیرقانونی از سیستم حراست فیزیکی و نیروی انسانی استفاده می‌کنند که تا حدودی نیز موفق هستند؛ اما نمی‌توان در کار نیروی انسانی از خطای انسانی چشم‌پوشی کرد و احتمال لغزش در عملکرد آنها وجود دارد. یکی از مهمترین مزایای قفل دیجیتال این است که برای شرایط مختلف برنامه ریزی شده است و بدون هیچگونه ملاحظه‌ای وظیفه اصلی خود را انجام می‌دهد.

 

راحت‌تر بودن استفاده از قفل دیجیتال

یکی از دلایلی که راحتی قفل دیجیتال را به عنوان یک مزیت انتخاب کردیم، این است که هنگام استفاده از آنها نیازی به حمل کردن یا نگه داشتن دسته کلید ندارید. برای بسیاری از افراد، حمل دست کلید و جابجایی آن در شرایط مختلف مشکل‌ساز است و دنبال راه های مختلفی برای فرار از این کار هستند.

در ضمن ورود و خروج به کمک قفل‌های هوشمند نسبت به قفل‌های معمولی با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و حتی و فرد می‌تواند به کمک اسکن کارت از راه دور نیز قفل مورد نظر را باز کند.

 

منبع:

 

https://ddlock.net/%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%a7-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8/