سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قفل الکترونیکی سامسونگ

قفل هوشمند سامسونگ یکی از محبوب ترین قفلهای موجود در بازار سراسر جهان است، این قفل در ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قفل های الکترونیکی سامسونگ کلیک کنید.

از ویژگی های خاص این قفل ها میتوان به سیستم اثرانگشت، تکنولوژی rfid و کارت، اتصال از راه دور و.. اشاره داشت. با استفاده از این ویژگی ها میتوان امنیت محل کار و زندگی خود را به حداکثر برسانید.

قفل های سامسونگ دارای امنیت بالایی هستند و امکان استفاده از آنها برای کابردهای مختلف وجود دارد، از این قفل ها میتوان به عنوان دستگیره های ضد سرقت، سیستم‌های ضد حریق و… استفاده کرد. استفاده از قفل الکترونیکی سامسونگ، امنیت، آسایش، راحتی و… کاربران را تامین می کند.

قفل سامسونگ SHS-G510

قفل سامسونگ SHS-G510 مناسب نصب روی دربهای شیشه سکوریت است، این مدل امکان کنترل به وسیله ریموت را هم دارد، میتوان تا3 درسی ریموت برای این مدل تعریف کرد.

قفل سامسونگ SHP-DS700

قفل شب بند هوشمند این مدل یک قفل رمزی کارتی است که قابلیت اتصال به سایر وسایل خانه هوشمند را هم دارند. همچنین میتوان از گجت های هوشمند هم برای دسترسی به این قفلها استفاده کرد، میتوانید ساعت هوشمند و حتی تلفن همراهتان را به این قفل متصل نمایید.

قفل سامسونگ SHP-DP920

این قفل هم یکی از مدل های چند منظوره قفل است، ینی با استفاده از این قفل ها میتوانید هم به روش کارتی و هم رمز درب را باز کنید، این مدل امکان ثبت 20 دسترسی را دارد.