سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیزهایی که باید در مورد قفل های الکترونیکی بدانید

قابلیت های ارائه شده توسط قفل الکترونیکی شامل ایمنی کلیه مکان ها از بخش عمومی تا خصوصی است. این قفل ها مانند سایر قفل های ایمنی ، الکترونیکی هستند و طیف گسترده ای از نیازها را پوشش می دهند.

با استفاده از این قفل های الکترونیکی ، هرگونه مشکل امنیتی ، چه برای ساختمانهای مسکونی و چه برای مهمترین سازمان های دولتی ، به بهترین وجه ممکن برطرف می شود.

برجسته ترین تولید کنندگان وسایل ایمنی واحدهای قفل برقی را به فروش می رسانند.

اکنون بیشتر اتومبیل ها به نوعی سیستم کلید الکترونیکی مجهز شده اند. و سوال اینجاست که مشکلات فنی در این رابطه چیست؟

قفل های الکترونیکی چیست؟

قفل های الکترونیکی را می توان با استفاده از جریان الکتریکی قفل یا باز کرد. جریان الکتریکی همچنین برای تغذیه یک الکترومغناطیس ، یک الکترومغناطیس (الکترومغناطیسی با سیم پیچ) یا موتور استفاده می شود.

این دستگاه ها قفل را برای عملیاتی که در صورت عدم امنیت و یا عدم اطمینان انجام می شوند ، فعال می کنند.

قلاب های برقی

سیلندرهای برقی دارای نگهدارنده بهاری هستند که پیچ و مهره را روی قفل دستکاری می کند. دارنده بدون ابزار مناسب برای ورود ، محکم در جای خود باقی می ماند. دستگاه تنها با تأیید صحیح نگهدارنده ، شل شده و به عقب کشیدن پیچ اجازه می دهد.

این نوع قفل الکترونیکی می تواند بدون امنیت و یا عدم اطمینان باشد. اما بسته به کدهای ساختمان برای منطقه شما و نوع ساختمان ، ممکن است فقط یک نوع قفل وجود داشته باشد و شما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید.

لازم به ذکر است که این قفل برقی روی قاب درب یا در صورت درهای دوبل ، روی درب ثابت (بخش غیرفعال) نصب شده است. معمولاً این نوع اعتصاب برای خروج ایمن از ساختمان ساخته می شود.

اکثر موارد حتی در موارد عدم اطمینان از داخل باز خواهند شد. این کار با ویژگی های دستی مانند دستگیره یا کلید انجام می شود. همچنین می توان یک کلید برای جلوگیری از قفل شدن از بیرون طراحی کرد.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/